Kom naar de Netwerkbijeenkomst voor en met professionals in het welzijnsnetwerk op 10 april.
Jeugdwerk Limburg
Zoek
Sluit dit zoekvak.

YOAST breadcrumbs

Social media basistraining

Deze interactieve workshop is ontworpen om je vaardigheden en kennis op het gebied van social media te verbeteren, ongeacht je huidige ervaringsniveau. Je leert hoe je effectiever kunt zijn op verschillende platforms door in te spelen op je doelgroep, het creëren van aantrekkelijke content, en het bouwen van een herkenbare identiteit. De training is vooral gericht op het vergroten van je effectiviteit en dekt een reeks van belangrijke onderwerpen, waaronder:

  • Wie zijn je volgers: Begrijp wie je volgt en hun behoeften om gerichte content te creëren.
  • Klantreis Content: Leer hoe je je content afstemt op verschillende fasen van de klantreis.
  • 3 Pijlers van goede content: Ontdek de kernprincipes voor het maken van impactvolle content.
  • Soorten Content: Verken verschillende soorten content en hun effectiviteit.
  • Oproep tot Actie: Begrijp het belang van duidelijke en overtuigende oproepen tot actie.
  • Herkenbare Identiteit: Leer hoe je een consistente en herkenbare merkidentiteit opbouwt.
  • Hashtags & Tags: Inzicht in het gebruik en belang van hashtags en tags.

Als kers op de taart bekijk je verschillende social media profielen en krijg je gerichte feedback waar je direct mee aan de slag kan gaan. Na de workshop ben je beter uitgerust om social media effectief in te zetten voor het versterken van je organisatie en het vergroten van je bereik en betrokkenheid bij je doelgroep.

Voor wie is de training bedoeld

De workshop is bedoeld voor vrijwilligers en medewerkers binnen jeugd- en jongerenorganisaties die hun aanwezigheid op social media willen verbeteren.

Doel en resultaat

Deelnemers zullen na afloop van de workshop in staat zijn om effectieve social media-strategieën te ontwikkelen voor Facebook en Instagram en deze uit te voeren. Je leert hoe je beter kunt communiceren en de interactie aangaat met je doelgroep, hoe je een sterke oproep tot actie creëert, en hoe je een herkenbare merkidentiteit op social media bouwt.

Duur en structuur

De workshop duurt ongeveer 1,5-2 uur en is interactief van opzet, inclusief de analyse van je bestaande social media profielen en gerichte feedback.

Certificering

Er is geen formele certificering voor deze workshop, maar deelnemers ontvangen wel een handige handout en contenttips voor verdere referentie.

  • Duur: Ongeveer 1,5-2 uur
  • Certificering: Niet van toepassing
  • Aantal Deelnemers: Min. 2 personen en max. 12 personen
  • Kosten: € 99,00 voor leden, € 395,00 voor niet-leden per organisatie.
  • Aanvraagtijd: Minimaal 4 weken

 

Zie ook onze vervolgtraining voor social media.

Muriel Snijders is een gepassioneerde Brand Coach die (startende) ondernemers helpt om meer focus aan te brengen in hun merk en marketing. Met haar bedrijf ill graff design biedt ze strategiesessies, individuele coaching en workshops voor groepen, alsook marketingdiensten aan. Zodat ondernemers goed zichtbaar worden zonder hard te schreeuwen.

Met haar jarenlange ervaring in branding en marketing, heeft Muriel een scherp oog voor wat wel en niet werkt in de huidige zakelijke wereld. Ze staat bekend om haar strategische aanpak en de effectieve manier waardoor de bedrijven van haar klanten groeien en bloeien op een authentieke en effectieve manier. Zonder rare marketingtrucjes. En hierdoor meer kunnen doen waarvoor ze gemaakt zijn. 

Boek deze training

Vul hieronder je gegevens in en wij nemen binnen 48 uur contact met je op om alle details samen met je door te nemen.

Gerelateerde trainingen

contact-jeugdwerk-limburg

Heb je vragen of wil je eens kennismaken?
Bel dan het bovenstaande nummer of stuur een mail naar info@jeugdwerklimburg.nl.

Blijf op de hoogte

Ontvang praktische informatie, handige tips en interessante nieuwtjes over het jeugd- en jongerenwerk in Limburg direct in je mail.